reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Konrad Rigo

Konrad Rigo

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Štátny tajomník Ministerstva kultúry SR. Roky som pracoval v kreatívnom priemysle ako managing director digitálnej agentúry. Študoval som na Ekonomickej univerzite v Bratislave na Fakulte medzinárodných vzťahov. Som ženatý a mám tri prekrásne deti. Zoznam autorových rubrík:  DigitalSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Spolu s koronou by sme mali zastaviť aj rozmach dezinformácii

Konrad Rigo

Politika Spolu s koronou by sme mali zastaviť aj rozmach dezinformácii

Osvetová kampaň nebude a vláda svojimi chaotickými krokmi skôr pomáha šíreniu dezinformácii. Z dlhodobého hľadiska je táto hrozba taktiež veľmi vážna a nevyriešime ju ani lockdownom.

  • 30. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 245x
  • 2
Prípad neodbornosti a nekompetentnosti alebo hra s maďarskou kartou?

Konrad Rigo

Politika Prípad neodbornosti a nekompetentnosti alebo hra s maďarskou kartou?

O známej téme Folklór - duša Slovenska zverejnil portál ma7.sk príspevok “Légy szlovák! Adunk pénzt” (Staň sa Slovákom! Dáme ti peniaze!), ktorý som nechcel komentovať, lebo text nepovažujem za žurnalistiku. Musím však reagovať..

  • 10. feb 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 523x
  • 0
Kultúra života zoči voči nekultúrnej smrti

Konrad Rigo

Kultúra života zoči voči nekultúrnej smrti

V súčasnosti existuje všeobecný názor o holokauste, že ho možno považovať za priamy dôsledok modernosti. Na otváraní výstavy Vedem v Múzeu Holokaustu 28.3.2019 som hovoril aj o tejto otázke.

  • 31. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 478x
  • 2
Jedlo, nápoje, sny... Všedné dni a sviatky zo života ľudu

Konrad Rigo

Jedlo, nápoje, sny... Všedné dni a sviatky zo života ľudu

Po šestnástich rokoch sme v stredu otvorili druhú stálu etnografickú expozíciu v Múzeu kultúry Maďarov na Slovensku. Tu si môžete prečítať ako o nej rozmýšľam ja.

  • 22. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 231x
  • 0
Ten človek...

Konrad Rigo

Ten človek...

V 11. vydaní Gemerských zvestí sa objavil článok s názvom „Na margo uplynulých dní“, ktorý do detailov rozoberá rimavskosobotský príbeh výstavy o živote statočných ľudí v totalitných režimoch.

  • 20. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 933x
  • 0
reklama
Udavač Rigó alebo prečo som nahlásil Trnavský kraj na NKÚ a ÚVO?

Konrad Rigo

Politika Udavač Rigó alebo prečo som nahlásil Trnavský kraj na NKÚ a ÚVO?

Nikto nemá rád udavačov. Takisto ako deti neznášajú donášačov v škole, tak si to “bonzáci” musia odpykať aj na pracovisku. Niektoré subkultúry dokonca popravujú tých, ktorí “nevedia držať jazyk za zubami”.

  • 27. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 532x
  • 10
Piešťany, mesto možností

Konrad Rigo

Piešťany, mesto možností

Piešťany majú obrovský potenciál, to asi nikomu nemusím vysvetľovať. Alokácia, príroda, kúpele... Hlavne kúpele.Avšak niečo tu nesedí, nie je to rozbehnuté na plný plyn, niečo tu chýba.

  • 15. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 062x
  • 1
Prejav k výročiu Slovenského národného povstania

Konrad Rigo

Prejav k výročiu Slovenského národného povstania

Dnešný deň je veľmi dôležitým sviatkom a spomienkou na odvážny krok našich občanov, ktorí sa bez ohľadu na ich národnosť dokázali spoločne postaviť proti nacizmu. Tento prejav som predniesol na pamiatku 73. výročia SNP.

  • 29. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 829x
  • 6
Príbeh spievajúceho domu alebo celé Štúrovo je divadlo

Konrad Rigo

Príbeh spievajúceho domu alebo celé Štúrovo je divadlo

Predstavenie Spievajúci dom v réžii Slávy Daubnerovej vás neprestane prenasledovať. V rámci divadelného festivalu Eurokontext si ešte môžete inscenáciu pozrieť. Priznávam, ja som z nej mal zmiešané pocity.

  • 30. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 002x
  • 0
Slovensko môže byť lídrom EÚ

Konrad Rigo

Slovensko môže byť lídrom EÚ

Nie je vôbec vylúčené, že by sme sa mohli stať lídrami v Európe napríklad v diskusii o Bielej knihe, o budúcnosti Európy.

  • 7. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 688x
  • 0
reklama
Holokaust. Sereď. Zajtra!

Konrad Rigo

Holokaust. Sereď. Zajtra!

Pred týždňom mi moja neter povedala, že sa chystá do Osvienčimu. Všetka česť, myslel som si. Vážim si to, ja som tam ešte nebol, ale považujem to za nesmierne dôležité, aby sme o holokauste hovorili, učili sa a poznali minulosť.

  • 22. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 479x
  • 0
Umenie je liek na extrémizmus

Konrad Rigo

Umenie je liek na extrémizmus

Dnešný deň sa začal cestou do Banskej Bystrice. Vybral som sa na spomienkové stretnutie Múzea Slovenského národného povstania.

  • 2. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 500x
  • 0
Populizmus lvl: New age

Konrad Rigo

Populizmus lvl: New age

Nemecko ma vždy zaujímalo a keďže som strávil zopár mesiacov v Berlíne i v Mníchove, tento vzťah sa ešte viac prehĺbil.

  • 25. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 260x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu