reklama

Každý človek pozná 100-200 ľudí

Čo si myslíte, koľko známych máte? Po vzniku podobných social networkov ako Mojiznami.sk položilo túto otázku veľa ľudí. Problém bol väčšinou v tom, že otázka znela: Koľko priateľov máme? Vznikli búrlivé diksusie o tom čo znamená slovo priateľ, za akých podmienok môžeme niekoho považovať za priateľa. Verejné prieskumy však ukázali, že oveľa jednoznačnejšiu odpoveď vieme dať na otázku: Koľko ľudí poznáme? Teraz, keď na Mojiznami.sk jeskoro 1000 registrivaných členov, stáva sa táto otázka aktuálnou aj v našom prípade.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Podľa výskumov každýčlovek vo veku 20-30 rokov pozná asi 100-200 ľudí.Samozrejme nemôžeme to považovať za nijaký všeobecnýzákon prírody, lebo to je iba štatistickýpriemer. Zakladá sa ale na face-to-face známych nie ibaznámostiach vytvorených prostredníctvominternetu. Keď k tomu pripočítame všetkých sktorými sme sa zoznámili na fórach, diskusnýchskupinách, atď., tak si už vieme predstaviť, že naozajmôžu existovať ľudia, ktorí majú tisíceba aj desattisíce známych. Napríklad človekmenom Marc Freedman sa chváli tým, že má 17.000kontaktov na business social networku LinkedIn. Na čo je to Marcovidobré? To je už iná otázka. Môžete sa hoopýtať :) Ale dať dokopy všetkých svojich známycha tak povediac manažovať svoje medziľudské vzťahy on-linemôže značne uľahčiť život každého z nás.

Konrad Rigo

Konrad Rigo

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Štátny tajomník Ministerstva kultúry SR. Roky som pracoval v kreatívnom priemysle ako managing director digitálnej agentúry. Študoval som na Ekonomickej univerzite v Bratislave na Fakulte medzinárodných vzťahov. Som ženatý a mám tri prekrásne deti. Zoznam autorových rubrík:  DigitalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu