reklama

Spolu s koronou by sme mali zastaviť aj rozmach dezinformácii

Osvetová kampaň nebude a vláda svojimi chaotickými krokmi skôr pomáha šíreniu dezinformácii. Z dlhodobého hľadiska je táto hrozba taktiež veľmi vážna a nevyriešime ju ani lockdownom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pred pár dňami som vyzval pani ministerku kultúry, aby spustila rozsiahlu osvetovú kampaň minimálne vo verejnoprávnej televízii o význame a prínosu celoplošného testovania, aby ľudia dostali včas dostatok informácii o dôležitosti zúčastniť sa tejto akcie. Smeroval som ju pani ministerke kvôli tomu, lebo neistotu, ktorú vytvárajú jej kolegovia s chaotickou komunikáciou nedosiahnu nič iné len to, že v ľuďoch rastie nedôvera a hnev, čo je úrodnou pôdou pre dezinformačné aktivity - sociálne bubliny na internete sú plné najdivokejších hoaxov a klamstiev. Keďže kampaň už očividne nebude, čo mi vyslovene chýba, musíme počítať s tým, že Slovensko klesne ešte hlbšie do sveta dezinformácii, čo je obrovská hrozba pre celú spoločnosť a pre našu budúcnosť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že táto téma nie je najhorúcejšou témou dňa, veď aj premiér poslal do prvej línie ministra obrany a zdravotníctva, ale to neznamená, že úlohy spojené s celoplošným testovaním nemajú presah do ďalších rezortov. V boji s dezinformáciami by malo zohrávať ministerstvo kultúry kľúčovú úlohu. Mrzí ma to, ale už ma to neprekvapuje, veď pomoc pre kultúrno-kreatívny sektor nezvládli za dlhých sedem mesiacov.. Túto šancu sme už prepásli, ale ak tento boj nechceme prehrať na plnej čiare okamžite musia rozbehnúť komunikáciu o nevyhnutnosti vakcinácie. V opačnom prípade nás samotná očkovacia látka nespasí. 

Konrad Rigo

Konrad Rigo

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Štátny tajomník Ministerstva kultúry SR. Roky som pracoval v kreatívnom priemysle ako managing director digitálnej agentúry. Študoval som na Ekonomickej univerzite v Bratislave na Fakulte medzinárodných vzťahov. Som ženatý a mám tri prekrásne deti. Zoznam autorových rubrík:  DigitalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu